Un târg pentru promovarea produselor locale
La Târgul Vinul şi Pâinea, organizatorul, Agenţia de Management al Destinaţiei Bihor – liderul proiectului „Crearea și dezvoltarea unei rețele transfrontaliere policentrice de formare și suport în vederea creșterii calității serviciilor turistice și meșteșugărești din județele Bihor și Hajdú-Bihar”, a asigurat un cadru pentru promovarea producătorilor, dar şi sprijinirea celor care doresc să se încadreze în muncă în domeniul industriei ospitalităţii. „De ce Vinul şi Pâinea? Deoarece încercăm în cadrul proiectului să promovăm atât simbolic cât şi faptic, micul antreprenor ce utilizează tehnici tradiţionale de producţie şi care poate deveni un exemplu de bune practici şi gust bun atât pentru consumatorul de masă cât şi pentru cel de nişă, care îşi doreşte o reîntoarcere la bucătăria simplă, produsele ecologice sau bio. Pâinea nu este doar un aliment ci simbolizează şi efortul propriilor mâini; să înveţi să produci ceva vandabil, de un gust aparte, care să fie sinonim cu identitatea locală”, a precizat Dumitru Sim, managerul proiectului. Printre partenerii AMD Bihor se află şi Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă, ai cărei consilieri vor sta la dispoziţia celor interesaţi de găsirea unui loc de muncă în domeniul HORECA.
Atât sâmbătă cât şi duminică, între orele 18-21, publicul vizitator va putea urmări şi cântece şi dansuri tradiţionale prezentate de ansambluri folclorice din cele două regiuni transfrontaliere.
Sursa: agentianewsbihor.ro